Hälsopolisen

Tillbaka från träningen.
Tror tillochmed att jag dragit på mig en förkylning. Känns inte roligt. Så jag tröstade mig med kladdkaka och två chokladbollar.
Det var gott.

Och jag ska sluta prata om mat. Erik kallar mig för matvraket, Lovisa tänker det säkert, för det enda jag pratar om är mat? Mat och Erik.
Mat är ju så himla gott. Fast bara viss mat.

Men tillbaka till förkylningen. Har haft lite sådär småont i halsen ex antal dagar, men det har som mest varit på morgonen.
Idag, då jag kom hem från Erik kände jag bara hur det började ta ont i halsen, sen började jag snora också. Hoppas jag inte blir förkykd för då får jag kanske inte vara med Erik :( Det går ju inte för sig!
Vi har ju varit med varandra varenda dag i veckan tihi det är så mysigt för han är bäst :)

Så nu ska jag duscha, lägga mig på sängen och kurera mig. Typ äta?
Mmm... juice och mackor med ost. Love it.

Emma ska förövrigt klippa mitt hår på förhoppningsvis onsdag och innan dess vill jag helst ha köpt hårfärg och färgat håret, går inte för sig annars. Antingen så köper jag den toningen jag hade sist från H&M men jag är rädd att det blir så mörkt då för det får det inte. Jag älskar min nuvarande hårfärg mest i världen. Eller så ska jag väl leta upp en helt ny som är ljusare.
Det kommer bli lika spännande som vanligt, men jag ska iallafall försöka hitta en hårfärg imorgon så mamma kan färga det på mig på lördag då jag ska vara hemma med henne.
Pappa åker nämligen till fjällen så då blir hon ensam och jag tänkte vara lite snäll och umgås med henne. Ska ju vara borta på fredag med Erik så någon dag måste jag ju vara sällskaplig.
Mamma är ju bäst.

Nämen nu ska jag väl antingen duscha eller titta på Anna Skipper och äta, mår lika bra varje gång HAHAH

 

Kommentarer
Postat av: LINAAAAASU hah alltid su, kan vi döpa om mig?

Jag mötte dig idag hihhii vi körde bil båda två :) du skulle just svänga ut från en väg på mb till en annan väg på mb och där svängde jag med, fast åt andra hållet. du var så koncentrerad att du inte kunde se mig och vinka till mig, men jag vinkade till dig ändå :):)

2008-04-03 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0