Gudomligt

Fråga mig inte vad jag gör uppe nu.
Är ledig imorgon men tänkte ändå gå och lägga mig tidigare än tidigast. Istället sitter jag här.
Det är inte bra.

Jag borde sova bort mitt onda knä men nu har jag fått låna något knäskydd av pappa och det verkar fungera riktigt bra. Ska testa det mer imorgon och se hur det artar sig.

Ikväll var jag bara hemma och pluggade på matten. För en gångs skull på vääääldigt länge känner jag mig faktiskt ändå lite förberedd. Hoppas det går vägen bara, att jag minns det jag borde minnas.
Så jag satt på sängen och tryckte min gudomligt goda kladdkaka. Har nog aldrig lyckats göra en sån bra!
Den var helt fantastisk.
image251
Ni får ursäkta min kamera som är sämst.

Fick inte träffa Erik något idag heller, inte ens se han!!
Men jag fick veta idag att jag har typ världens slappaste vecka nästa vecka.
Måndag, sovmorgon till tolv.
Tisdag, sovmorgon till tolv nångång.
Onsdag, ledig (ingen historia, Lage är borta wiiie :)
Torsdag - Fredag, är ju alla lediga.

Vi ses.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0