Försvinn!!

Jag är lite tveksam till om denna förkylning tänker lugna ner sig och försvinna för alltid eller öka i styrka och bli något riktigt otäckt.
Jag hoppas fortfarande på att den ska försvinna och speciellt ikväll då jag ska sova hos Erik för första gången. Om han vill sova med mig fast jag börjar bli sjuk?
Men han är världsbäst iallafall.

Ropade som lite fint till honom idag i matan. Jag tror nog alla som hörde fällde ett litet leende.
Lovisa och jag skrattade även åt Harry  "Trevlig helg killar".
Sen så var riset som en jävla gröt det enda som saknades var ju mjölken så jag kunde inte äta då det enda jag tänkte på var Tikkamasala med gröt varje gång jag tog en tugga av den osmakliga gröten, nej riset!
Det var inte gott.

Nu ska jag packa och så.
Ses.
Puss.


TUNABOY hahahahaha
Fast våran är mycket sötare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0