Förkylning på g

Förkylningen försöker bita sig fast men den ska inte få lyckas. Hur mycket den än vill. Det är bara täppt i näsan nu, annars känner jag mig kry. Halsen kliar lite sådär lagomt.
Men jag ska stå emot!

Kände mig som mest duktig imorse då jag tjugo i sex tog mig upp ur sängen och ut med hunden. Det var faktiskt riktigt skönt att gå ut den tiden på morgonen. Morgonen blev ungefär dubbelt så lång helt plötsligt!
Sen är det alltid lika skönt att kunna äta en redan skalad apelsin istället för att skala den själv. Den blir så mycket godare då.

Snart ska jag iväg på cykeldejt med Lina till skolan. Synd att de inte var till någon trevligare plats än skolan, men det är sådant man får ta. Snart är det ju sommarlov och då kan vi ju cykeldejta överallt! Nemos problemos.

Idag har jag hål också, lite tråkigt men jag har ju som valt det själv?
Jag tänkte liksom vara med Lovisa och Magda på Svenskan så om jag inte får det får jag nog tråkigt. Men det fixar jag. Jag kan ju alltid cykla in till stan nu när jag har mig en egen cykel, fniss!

Nu ska jag göra något vettigt.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0