Fin tanke

Sovmorgon idag. Så skönt. För första gången på väldigt länge tog jag verkligen sovmorgon en skoldag.
Och det var fruktansvärt skönt. Förutom att Jolin kom ut ochväckte mig vid sju.
Men hon är så älskvärd att det inte gör något alls.

Knäet då?
Jo, det fungerar. Tar inte ont hela tiden som det gjore igår. Då tog det ont för varje steg. Nu tar det bara ont ibland, om man skulle råka vrida det lite. Annars är det rätt lugnt.

Sen kan jag berätta om att Madelene bara är för söt haha. Igår då jag körde hem från Erik och skulle svänga in på Höjdgatan så var det en bil som skulle svänga ut från Höjdgatan och efter en stund så ringde det och så var det Madde som fråga vad jag gjorde om jag varit hos Erik och körde bil HAHA så söt :)
Sen sa hon kör försiktigt och så körde vi hem till vardera.
Fin tanke där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0