Eriiiik :)

image247

Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, hjärtat snabbar på
Jag ser på dej, och du ser på mej
Och jag säger, ja ja, ja ja, jag vill ha dej
Jag vill känna din kropp emot min

Var ju med Erik idag. Kanske för att han sovde över hos mig. Sen åkte han vid två och jag blev ensam och ledsen igen. Kanske inte så jätteledsen egentligen. Han är ju fortfarande min, men jag fick ju vara utan honom.
Måste komma ihåg att höja min lampa i taket, Erik har en tendens att slå huvudet i den alldeles för ofta (men det beror på att han är lång och jag är inte fullt så lång att lampan tar i mitt huvud därför är den ju perfekt höjd för mig, men jag älskar ju honom, så jag måste höja lampan).

Inte nog med att han slår huvudet i lampan varje gång han är hos mig. Jag lyckas alltid nocka honom också.
Varendaste gång råkar jag slå mitt huvud i hans.
Men jag älskar honom, mest i världen.
FinErik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0