Dom får älska mig ändå...

image248
Idag har jag och Erik varit tillsammans i en månad :)
En heeeel månad. Gud så länge och gud vad gammal jag börjar känna mig! haha
Älska Erik föralltid :)

Nu har jag även återskapat det jag haft tillgång till i mitt bildspel om guldet. Har även börjat kalla det guldspel nu, blir som lite roligare då. Funderar på att åka tidigare till skolan för att fortsätta med det. Har fått en himla inspiration nu till det. Hoppas de andra i min grupp inte kommer hata mig för att jag typ gjort klart bildspelet..
Dom får älska mig ändå...

Nu ska jag halta mig ut med hunden. Knäet håller väl sådär. Ibland tar det ondare än annars. Men jag ska sura på knäet och tvinga det att gå denna promenad. Kommer väl aldrig bli bra i knäet, då får det vara!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://blooondiiie.blogg.se

2008-04-26 @ 18:47:56
Postat av: Fia

Hej. I morgon slutar min tävling. Så skynda dig att anmäla dig..! Ha en fortsatt trevlig helg :D kram

2008-04-26 @ 19:21:30
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0