Det ordnade sig fint

Emma var gullig ikväll och klippte mitt hår lite snabbt så jag är nöjd nu igen. Det är inte lika tungt och tråkigt som det varit alldeles för länge.

Sen hämta jag Amanda och vi drog på Friskis och tränade pulspass. Det gick alldeles superfint. Har säkert träningsvärk imorgon när jag vaknar bara för att eller något. Säkerligen världens ondaste hals också.

Erik skulle då blivit stolt över mig om han sett hur jag sladdade i Atorpsrondellen.
Jag måste typ ringa och skryta lite hur jag så fint klarade mig ur den situationen. Amanda sa att jag var cool. Fast jag hann inte fatta att det hände? Jag släppte bara gasen och lät den glida och hålla på samtidigt som jag styrde lite, men det ordnade ju upp sig fint! Vi kom ut på rätt väg åt rätt håll helt oskadda. Det var ändå king. Sen körde jag försiktigt resten av vägen hem.

Nu ska jag nog lägga mig och sova, verkar inte som om Erik kommer in ikväll. Men jag får ju vara med honom imorgon hihi. Så bäst.
Puss på Erik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0