Det finns så mycket roligare saker att göra

Ojoj så mycket jag har att göra idag. Erik ska ju sova här så jag måste hinna dammsuga + att jag skulle haft dammtorkat för dammet ligger som en hinna i hela mitt rum...
Det finns så mycket roligare saker att göra än att plugga historia som jag egentligen borde ge mitt liv på nu. Jag har tillexempel snabbrensat ur min garderob. Så den är överskålig. 

Har man världens minsta garderob så har man som inget val än att rensa ur en varje månad för att rymma allt.
Den är verkligen inte stor.

Lådan där jag har alla andra kläder som jag inte använder längre, den är också full. Så den ska jag rensa ur då Mackan farit så jag kan sitta där i mitt superheta underställ och riva ut alla kläder.

Förresten så har d tangenten typ slutat funka? Man måste trycka hårdare än hårdast för att det ska bli något.
Men nu har jag inte tid att skriva jag ska dra ut typ elva sidor till historian, gå ut med hunden, dammsuga garderoben, dammsuga rummet, dammtorka rummet och rensa ur min låda med kläder så jag rymmer det jag nyss tog ut ur min garderob.

Sen kan jag nog lägga in en bild (om jag hinner) på mina fina decilitermått som jag köpte idag. Wihooo dom är finast i världen. Gröna och svarta och så köpte jag en slickepott med.
Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0