Bort med bulgur in med potatis

Inte kyckling med bulgur till middag. Jag börjar bli så less på bulgur. Mammas nya "ris" som hon älskar så mycket. Visst det är gott, men jag vill ha potatis!



Idag var en jobbig dag på skolan. Började tidigare än jag behövde bara för att hinna med att hitta fakta till historian. Hittade jag något av värde?
Nej. Såklart inte. Varför skulle jag gjort det?
Så jag får väl bita naglarna i helgen och vara ledsen för att mitt betyg kommer dala i botten.

Fysikprov på fredag också. Måste plugga på det med. Frågan är vad jag ska satsa på i helgen.
Erik tror jag! Hihi, lite otippat sådär.
Men jag kommer nog inte ha tid över till annat.
Tänkte gå på stan imorgon och kolla lite, kanske köpa en ny parfym. Man vet inte...

Sen ska jag lägga in världens roligaste bild på Lovisa HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Emokid idag på fysiken. Hon och jag var peppade på att få sluta då Olle säger "Nej, jag glömde en sak, vänta i fem minuter"
Lovisa ÄGER!
image245


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0