Bästa Erik

Sovde hos bästa Erik idag. Det var mysigast i världen.
Åkte buss till honom vid kvart över sex igår sen hittade jag alldeles själv hem till honom från busshållsplatsen. Sen var vi med varandra. Han skulle skjutsa sin lillebror och hämta honom så jag låg själv först en halvtimma och sen en halvtimma sen efter ett någon gång. Den gången hann jag somna innan han kom tillbaka. Men han väckte mig sen låg vi och pratade till tre innan vi somnade.

Klockan åtta vaknade vi på morgonen. Så ikväll kommer jag somna i soffan direkt med mamma (pappa är ju borta). Men det var mysigt sen låg vi till elva då Erik blev så hungrig att han inte kunde ligga kvar. Vi åt frukost och sen la vi oss på sängen igen och kollade vilken buss jag skulle ta hem. Ett bestämde vi oss för. Sju minuter i ett insåg vi att jag aldrig skulle hinna så jag ringde mamma som var hos mormor och bad henne hämta mig på hemvägen och det gjorde hon. Så där sparade jag fjorton kronor som jag ska köpa en chokladkaka för ikväll MUMMA!!
Mamma kom vid tjugo i fyra och hämtade mig så nu är jag hemma.

Det roligaste är ju att vi båda tror att han gick i sömnen. Jag fick för mig att jag hade drömt att Erik gått i sömnen. Erik sa då vid frukosten att han faktiskt trodde att han gjort det hahaha.
Men det var väl som bara sött :)

Förkylningen vägrar ge sig, men har slutat snora iallafall. Fast istället har ju mitt öra skaffat sig lock på fulltid. Och halsen smärtar, bara jag inte smittat Erik. Men han sovde ju med mig på egen risk.

Och cykeldejten med Lina gick ju hur bra som helst. Det var då inte sista gången iallafall.
Men på matten hade min tå svällt riktigt rejält. Den var stor som en melon typ?!
Inte kul.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra - ung mamma

Krya på dig :)

2008-04-05 @ 18:33:56
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0