ÄNTLIGEN KLAR!!

ÄNTLIGEN KLAR!

Nu har jag vårstädat för i år och nu får det räcka med damm tills nästa höst då jag får kraften igen att ta tag i allt och städa. Alla hyllor är så rena och fina, golvet är helt utan damm, garderoben är helt utan damm, underklädeslådan är helt utan damm, lådan med kläder är nu tömd på allt jag inte använder allt är dammfritt och perfekt.

Nu ska jag njuta av mitt rena rum tills Erik kommer och skitar ner!
Hahaha. Nej han är nog renlig av sig.
Bäst för honom...

Och jag hoppas Jolin inte kommer in.
Det räcker med att hon tittar in så flyger hennes hår runt härinne och landar på golvet och bildar fina dammtussar. Nejtack till hunden!
(bara för ett tag i mitt rum)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0