You make me want to cry

Jepp, idag är det torsdag. Mitt hår har förblivit ofärgad för min mamma hade inte tid igår att bara sätta färgen i håret. Näe, det fanns helt enkelt inte tid för det. Jag med mina svängiga hormoner och obalanserade humör började såklart gråta. Och inte nog med det så började tvn hålla på och hacka sig sådär dumt just under Grey's Anatomy. Jag blev ännu mer förstörd och det slutade då alltså med att jag satt där och grina.
Rikligt mesigt men det är inte mitt fel. Vi skyller på hormonerna.

Avsnittet var iallafall toppen! Det var ett av de bästa (förutom då Izzie dödar sin Danny). Ja, men vad mer kan man säga. Inget typ. Eller jo, håret kommer nog bli ofärgat ikväll också. Jävla mamma, kan hon inte ens tillbringa femton minuter för mig?
Näe, det har hon helt enkelt inte tid för.
Jag ställer fan alltid upp för henne. Följer henne och handlar, är ute med hennes hund så hon slipper. Men nej, femton minuter är för mycket begärt.
(Okej, detdär med hunden vill jag ju faktiskt göra, och handla med! Men tanken är rätt!)
Jag hoppas fanimej att hon färgar det på mig ikväll. Annars blir jag ju nästan ännu mer arg och besviken.
Näe, efter halv tio är för sent. Så jag kan inte vara med Lina till nio för annars färgar inte mamma håret på mig.
Jävla tant.
Ibland får jag bara lust att säga det även fast det är helt obefogat.
Älskade mamma.
Hårfärgen kommer nog bli riktigt bra. Det är en fin brunfärg, närmare bestämt "584 Mocka Chokladbrun". Jag hoppas det blir riktigt najs!

Jag och Marcus älskar varandra fortfarande. Wii! Det gillar vi alla och på söndag så kommer mitt hjärta. Men jag hinner aldrig vara med honom för alla andra saker kommer och förstör. På måndag måste jag tillbringa TVÅ TIMMAR på kvällen I skolan och prata om mitt program inför mina föräldrar. Jag vet fan inte ens vad det går ut på. Har inte riktigt förstått det själv heller.
Ååååh, jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill ju vara med min älskling föralltid.
Och snart är det ett år och elva månader.
3 dagar kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0