You always said we'd meet again someday

Sitter och lyssnar på bästa låten ever. Bara gottar mig åt dess fina toner. Imorgon börjar skolan om. Veckan som ska bli min vändpunkt. Jag ska skaffa jobb i veckan. Det är inget skämt. Och jag ska verkligen göra det. Inte bara tänka det. Utan verkligen satsa. Men allting är ju förstört eftersom mina två skönaste dagar är förstörda av diverse aktiviteter. Ska satsa på att bli sjuk i veckan. Alltid något.
Förövrigt så blir det nog att satsa den första kulan på Ica Moröhallen. Låter som bäst faktiskt. Trevligt folk där. Hoppas allt slutar lika bra som i tankarna.


I touch you once I touch you twice

I won't let go at any price

I need you now like I needed you then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0