There's nothing left but shadows on the wall

Idag har jag varit väldigt overksam när det gäller bloggen. Har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva massa onödigt fakta som ändå ingen jävel läser. Så fruktansvärt onödigt. Faktiskt.
"Hej jag har fyra läsare per dag!"
Ungefär så är de. Men okej, jag vänjer mig. Jag får iallafall utlopp för mina känslor. Det är befriande. Tänk den dagen då jag har bloggen nummer ett! Då det är jag som är på bloggtronen med hundratusen läsare per dag.
Då den dagen kommer är bloggar ute för längesen och nedlagd till största del.

Den dagen kommer alltså aldrig.

Idag har jag varit ut med Jolin, två gånger. En med mamma och en från Maxi. Sen pluggade jag fasen. Prov på fredag. Fika med Lina nångång på torsdag. Får se till att plugga tusan till på torsdag att jag slipper plugga så mycket på kvällen. Funderar på att lägga mig ner och läsa nu. Men jag vet att det kommer resultera i en god natts sömn. Så jag lämnar nog pluggandet till imorgon. Vi får se.
 
Snackas om klassfest i helgen. Får se hur de blir med det riktigt. Skulle ju vara roligt. Men inte på lördag hoppas jag. På söndag kommer ju älsko och då vill jag ju vara fräschast i världen. Grr!
(Jag gillar verkligen inte att skriva ordet färschast. Jag vet bannemig inte hur det stavas?!"

Måste prata med gympamajjen i veckan. För att få reda på om Jonas ringt något. Säkert inte. Gillar inte då Jonas gör så mot mig. Eller mot någon annan för den delen.
Idag svetsade vi på skolan. Min svets var perfekt. Dedu. Har de ju liksom i generna. Pappa är ju som bra på det mesta som har med stål och plåt att göra typ.

Näe, nu ska jag prata klart med Loviiiisa och sen sova.
Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0