There's no living without you

Yeeh. Idag är det ett år och elva månader sen jag och Marcus träffades första gången. Sen dess har vi ju då varit tillsammans. Fast lite till och från. Vi har ju gjort slut två gånger. Men det har ju som sagt ordnat upp sig riktigt fint.
Om jag ska summera de sista halvåret, även det bästa i vårat förhållande, så måste jag säga att det har varit toppen! Ända ut i fingerspetsarna.

Så nu sitter jag och undrar varför mitt hår luktar herrschampo. Jag har ju bara sköljt det, inte tvättat det med något, och sen torkat det med min egen handduk. Det stinker typ verkligen. Tur att jag är tät i näsan då och inte känner dofter så bra.

Jag ska föröska uppdatera bloggen lite ibland nu när Marcus är här. Han brukar ju som sagt sura då jag sitter vid datorn. Men då kan ju jag passa på att visa en bild på då han sitter vid datorn!

image86
No matter what I do
There's no living without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0