Sugmärken

Bussen om nio minuter. Exakt. Sitter fortfarande och funderar på om jag ska ta sexan eller tvåan. Satsar på den som kommer först tror jag. Även fast det nog är sexan och den kommer ju som lite fel. Men en morgonpromenad är ju aldrig fel som sagt.

Marcus ringde igår, sent. Men, det klandrar jag inte honom för. Han är fortfarande lika älskad som alltid. Så idag blir det skola med ett utomordentligt fint sugmärke på kinden.

Hoppas på att mamma ska hinna på jobbet och logga in på msn så att jag kan fråga om jag får åka hem med henne efter skolan, antagligen inte. Hon ska säkert skynda sig hem, fast juste. Hon skulle ju sluta vid lunch. Stackars tussen (perfekt smeknamn för Jolin) som har ont. Jag ska försöka få in en bild på hennes snygga rakade ben.

Tillsvidare får alla nöja sig med en bild på då Marcus var här en tidigare gång detta år.
image72

Näe, nu måste jag kila. För en gångs skull ska jag vara klar tjugo i så jag går då och inte måste springa till bussen.
Pussiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0