Söndag - För min egen skull

Idag är det söndag. Ja, det visste nog alla men jag ville bara konstatera det. Söndagen idag innebär plugg och hästar. Älska hästarna. Men iaf, idag ska jag då plugga fysik och sen lite matte. Måste fanken ta tag i matten så jag inte hamnar efter. Även fast jag inte ens behöver ha matte. Men jag måste fatta lite för att klara av b-kursen.

Annan information:
Mamma och pappa frågade idag vad jag och Jennie tyckte om tanken att dom skulle flytta till landet och vi skulle få en lägenhet i stan. Mycket välkommen tanke. Men sen berättade jag att man måste bo minst 40 km bort eller ha en resa på minst 2 timmar och 45 per dag för att få inackorderingstillägg så sket dom i det. Var tydligen ingen bra ide då. Så vi ska väl bo kvar här tills jag och Jennie gått ut skolan. Roligt.
Jag vill gå tvåan och ta studenten om ett år som alla andra... Jag vill inte gå ut ett år senare! Jag vill inte! Men nu är det så och jag får ta det. Jag har aldrig mått såhär bra i hela mitt liv.
Jag gör det för min egen skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0