Skavsår och knivhugg

Har varit ute och gått nu. Det stavades Norra Lidvägen! Med D. Men det brukar man ju inte säga! Så det var min ursäkt. Annars gick det bra. Blev attackerad av två små hundar som jag enkelt kunnat sparka iväg. FIck även världens jävla skavsår på BÅDA hälarna. Det tar ont så in i *******.
Och jag hatar när jag får nå jävla blindtarmsgrej. Alltså, jag lovar att det är blindtarmen. Det känns som om någon sticker mig med en kniv då jag går ibland. Det tar så fruktansvärt ont. Då kan jag inte gå utan står bara och försöker andas för att inte svimma.
Det hugger som fan.

Om en vecka kommer lovely hit. Ska bli kärleksfullt med massa pussar och kramar!
LÄNGTAR!!

Nej, nu ska jag ta mitt ansvar som storasyster och laga mat åt min lillasyster.
Sen måste jag fan plugga alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0