Sjukdom

Undra hur länge sen det var jag var såhär trött?
Alltså jag skulle slocka direkt jag la mig under täcket. Det finns inte ord som beskriver hur trött jag riktigt är. Mina ögon är smala som kinesers.

Och vad är det med svenska filmer och spya? I varenda film är det någon jävel som spyr. Äckligt, äckligt, ÄCKLIGT! Det är så blä. Av någon konstig anledning har jag riktigt ont i magen också. Hoppas att det inte är någon sjukdom på g. Vill inte vara sjuk i veckan. Fast om jag är så pass sjuk att jag kan vara hemma är det ju toppen. Då kan jag ju ligga hemma i sängen och vara sjuk medans Marcus passar upp mig med varm oboy och pappersnäsdukar. Fast då blir det ju så jobbigt att kyssas eftersom man inte kan andas genom näsan.
Näe, nu tar det verkligen ont i magpartiet.
Måste lägga mig ner.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0