People like us

Mona säger (13:18):

jag blir bara så orolig att du ska otrivas med klassen och med utbildningen förstår du.

Jag sitter just nu och bölar bara för att hon sa så. Älskade mamma.
Förövrigt så åkte jag hem från skolan pågrund av en värk som satt sig i skallen. Allting värker egentligen, men utanpå den värken kom huvudvärken. Så jag sitter här hemma med en kurrande mage och tretusen kläder på mig bara för att det är gigantiskt kallt ute.
Regn och rusk. I don't like it.
Ska nu lägga mig framför tvn och läsa boken jag tog mig tid att låna på skolan. För bra för att dö heter den. Jag tror den är bra. Ska ringa farmor sen också, och be henne sticka höga knästrumpor åt mig. Men det får bli någonannangång framöver. Helst i veckan.

Nej, nu blir det tv och att krya på huvudet lite. Kommer sannerligen somna med boken i ansiktet som vanligt. Men det blir bra det med.
Får se om träningen blir av.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0