Lördag - Äckel

Just nu känner jag mig rikligt äcklig. Vet inte varför. Eller jo, håret börjar bli fett. Och jag borde egentligen duscha det idag, men då blir det dumt om jag duschar det idag, imorgon och på måndag. Så jag borde stå över. Men jag vill inte bli el grosso! (Okej, jag vet att det inte är översatt korrekt eller med i rätt mening, men jag tycker det passar där!). Om jag däremot duschar alla dessa gånger, så kommer mitt hår bli fett direkt. Och det är ju absolut inte bra. Så det kan räcka med att bara blöta håret. Och det ska jag göra sen då jag varit ute med mamma och hunden.

Känner mig förövrigt otroligt matt just nu. Trött och slut i hela kroppen. Är nog för att jag inte ätit lunch än! Jag är rätt känslig för dedär.

Förövrigt så var jag ju just på stan. Gick in på Gina. Tror ni inte dom hade specialerbjudande. En topp för 49 kronor!!! JAG KUNDE INTE STÅ EMOT.
Så nu har jag bara femtio kronor kvar i tio dagar till. Jag måste verkligen göra något åt allt detta. Så i veckan ska jag ta tag i allt.
Och skaffa jobb.
Jag ska inte vara kräsen, jag lovar. Jag ska söka överallt. På minsta lilla ställe och se vart dom nappar. Troligtvis ingenstans. Men, man ska se positivt på allting så Wii! Jag kanske får jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0