Klaeder

Och idag är det lördag. Fint väder och så. Väntar på att mamma ska bli klar med strykningen så vi kan gå ut med lillan. Planerad fika på måndag med Lina! Får se vilken dag jag och Amanda går ut och går. Var även på stan idag. Fann en kofta (en sån som alla har typ) och jag har nog bestämt mig för den svarta jackan istället för den marinblå (även fast marinblå verkligen är en superfin färg!). Så på måndag ska jag köpa den. Då börjar nämligen mammas 20% rabatt gälla. 100 kronor billigare. Undra om jag ska göra superklippen i år också?
Det enda som saknas nu är jobb och ett par skor. Ska nog börja leta ett najsigt par.

Annars idag:
- Promenad med hunden
- Kanske sova lite
- Läsa Vecko Revyn
- Titta på tv
- Leta kläder på H&Ms hemsida
- Börja kika efter skor
Och sist men inte minst så måste jag verkligen börja plugga på Naturkunskapen. Prov på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0