I never know why

Träningen gick fint. Var faktiskt riktigt peppad på det idag. Så det gick bra. Har borstat Jolin lite innan jag kom in. Nu tappar hon all sin mjuka och fluffiga underull som är meningen att hon ska ha under vintern. Men som alla andra år tappar hon den nu då det är på g att bli vinter och behåller den istället hela sommaren då hon inte behöver den. Hon är lite udda men jag älskar henne ändå. Hon är den enda som inte förändras!

Ikväll blir det tv, tv, TV!!!! Först Idol klockan åtta sen följs det upp av SUPERBRA Grey's anatomy. Jag har längtat så länge på detta! Det är bäst i världen. Hoppas det blir båda säsongerna i julklapp då ska jag titta hela jullovet. Fast ååh, jag insåg just att det börjar klockan åtta. Men då visar dom ett avsnitt från innan sommaren. Jobbigt. Idol eller Grey's?
Idol först sen Grey's eftersom jag redan sett det sistnämnda.

Nej, nu peppar vi på julen och JULKLAPPAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0