I don't believe in anything

Sitter och allergisnuvar. Antar att det är allergin som spökar. Även mycket möjligt att det är en förkylning på g. Hoppas på att få den lagom till onsdag så att jag kan vara hemma på skolans påhittade hälsodag. Fruktansvärt tråkigt. Jag kan redan allt om hälsa. Jag gick livsmedel ett år!
Världen ser ännu kallare ut nu när träden börjar bli sådär gråa, innan dom får de sprakande färgerna. Då ser det varmt ut. Innan ser det bara frostigt kallt ut.
Näe, nu ska jag klä på mig. Ska följa mamma och pappa till Fällbäcken och gå ut med hunden. Behöver komma ut lite. Kanske köper godis när mamma ändå ska in på Ica och handla.
Imorgon är det Supermarket som gäller. Sovmorgon för en god sak.


As time goes by reality

Destroys your hope and dignity

There's nothing left but shadows on the wall

But just remember who you are

And where you've been you've come so far

And never ever let them see you fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0