Heaven knows what happens now

Vaknade en timma tidigare än jag egentligen behövt bara för att jag ska hinna cykla till Ica Moröhallen och fråga om jobb. Det kallar jag uppoffrande. Så nu sitter jag hemma och kör samma visa i mitt huvud om och om igen för att det ska låta så perfekt som möjligt. Men när man väl kommer dit och ska fråga så säger man ingenting av de man tänkt ut. Utan det kommer bara då. Ingenting i ordning. Så vi får se. Men jag tror det kommer gå fint. Att prata iallafall. Jobbet, njaa. Jag tror nog inte det blir något. Om jag tänker så blir jag inte lika ledsen då jag vet att jag inte får jobb där. Även fast jag nog inte skulle bli ledsen utan kanske lite glad för då slipper jag ju jobba.

Sen har jag en otrolig värk i halsen. Förkylningsvärk. Kommer sannerligen inte bli förkyld till imorgon. Kommer troligtvis bli förkyld på fredag så är hela helgen förstörd av en massa snörvlande och hostande. Då missar jag inte en minut av skolan. Förkylningar planerar allting så bra. Dom är nog lite för kluriga för mig.

Ska göra mig redo nu.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0