Galen

Ny dag, nya möjligheter. Tänk om man kunde se varje dag på det sättet. Då skulle livet nog vara toppen. Fast idag är jag inte så negativ. Det kanske bara inte har börjat än. Jag börjar då skolan klockan ett. Tre minuter i åtta var det någon liten hårig typ som stod och pep utanför min dörr. Mitt hjärta kunde inte lämna det lilla djuret därute utan öppnade dörren. Då insåg jag också hur kissnödig jag var. Efter det gick det inte somna om. Så nu är jag här och vaken.
Men jag hade iaf tänkt ta bussen till stan kvart över nio för att fråga om jobb lite varstans. Eller okej, på ett ställe. Möjligtvis två.

Jackan ska jag byta in idag. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ta den blåa eller den svarta Eller om jag ska ta en liknande jacka som den där fast en vinter. Fast nu har ju jag och Lovisa sagt till varandra att vi ska ha våra jackor i vinter. Vi har faktiskt likadana (blinkis). Och då menar jag att alla våra jackor är likadana typ. Våra vindjackor är likadana och vinterjackorna. Haha, roligt sammanträffande. Nejdu, nu ska jag prova min vinterjacka och se om den duger i vinter. Sen bär det av bortåt.

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0