Every second every moment

Idag har varit en såndär sur dag. Jag har känt mig trött hela dagen. Somnade framför tvn innan middagen som vanligt. Läste faktiskt klart boken innan. Den hade världens sämsta slut, så jag blev mycket besviken. Sovde även efter middagen också och mamma undrade varför jag var så sur då jag körde till Maxi. Enda fram!
Det gick smärtfritt faktiskt.

Pratade med Stina nyss i nästan en timma. Det var så roligt att få prata med någon gammal bekantskap. Saknar henne lika mycket som jag saknar resten av klassen. Vi måste verkligen hålla kontakten.

Annars är det kul i skolan. Vi spanar efter Ville, skojar om raggarn osv.

Imorgon är det först hälsodag (JAG HATAR PÅHITTADE HÄLSODAGAR MED SNACK OM TOBAK OCH SOM GRÄDDEN PÅ MOSET EN ORIENTERINGSRUNDA PÅ 3 KILOMETER I SLUTET) och på torsdag har vi labb ute i skogen! Hur kul är det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0