Ett underbart år

Har nyss hämtat pärondricka åt min älskade. Han är här nu. Väntar på mig efter skolan. Ligger bredvid mig när jag vaknar på morgonen. Jag älskar verkligen honom. Han är mitt allt.
Skolan har blivit toppen. Det här är nog det bästa jag gjort för mig själv i hela mitt liv. Det här var något jag verkligen behövde. Jag ska ta för mig av alla goda känslor, alla glada dagar. Det extra året kommer vara värt det. Helt otroligt värt det. Det känns som det är något jag vill syssla med. Bli egen företagare. Saknas bara en produkt att sälja. Det kommer bli bra. Jag känner det på mig. Har kommit in i klassen. Supersnälla tjejer. Sköna dagar. Slutar hyfsat tidigt. Har bara en lektion på onsdagar. Slutar tjugo i tolv på torsdagar. Sen har jag kanske sovmorgon nu på fredag.
Marcus följde mig imorse till bussen. Helt otroligt underbart. Jag önskar att det kunde vara så varenda dag.

Pratar inte med någon ur min förra klass förutom Sandra. Vi hörs vid nästan varenda dag. Förutom nu när Marcus är här då.

Nej, nu ska jag umgås med min älskade. Gillar allt med honom förutom att han gillar att göra sugmärken på min hals.

Älskade Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0