Comes around

Ikväll har jag inte hunnit så mycket. Promenerat med mamma och hunden, tittat på Idol, pluggat lite och skrivit klart det från radion. Så nu ska jag bara prata klart med Lovisa sen lägga mig ner i sängen och fortsätta plugga.

Sovmorgon till ett imorgon. Blir istället att dra in på stan och söka jobb. Byta jacka också. Mot mammas motsträviga vilja till den blåa. Och en 36a. Jag kanske har blivit mindre. Men jag ser fanimej lika tjock ut.

Träffade Karro idag på bussen. Alltid roligt att prata med gamla vänner.
Näe, vad ska jag säga. Livet leker.
Pratade med Sandra och det väntade halloweenpartyt är flyttat till någon annan helg! Och det är ju bara bra för mig med tanke på att älsko är ledig just den helgen det var tänkt. Så nu slipper jag gå omkring och må illa över att jag inte få vara med honom då vi firar två år och hans tjugoårs dag!
Min lilla älskling är TJUGO år!
Och jag är snart arton. Tänka sig vad tiden går fort.

Jag älskar verkligen honom
image84

Se så fin han är, fniss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0