Bära eller brista

Undrar om jag varje dag, i resten av mina år i skolan, ska fundera på om detta verkligen var det rätta att göra.

I vilket fall var dagen trevlig, seg, men trevlig. Hålet mitt på dagen resulterade i en promenad efter att jag pratat lite med Lisa och Kith. Hade ju liksom inget bättre för mig. Så promenerade tre gånger genom Bonnstan och sen ner vid älven. Funderade på om jag verkligen skulle gå till kuratorn. Jag var riktigt nära där ett tag, men jag ångrade mig och vände om.
Vi får se. Dagarna går ju hyfsat. Funderar på att skippa matten (som jag egentligen inte ska vara på) och ta sovmorgon.

Träning med Maaaandie ikväll. Alltid najs. Får se om låret håller. Det får bära eller brista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0