You always seem to make me feel at home

image88
Maten var inge god. Jag som sett framemot någon god fläskfile med tacofyllning. Godast. Men nej, det blev äcklig Skelleftegryta istället med en form full med äckligt parmesanpanerade fläskfileskivor. Och alla bitar dröp i äcklig parmesanluktande och smakande sås. Inte gott.
Så jag åt mest av potatisen från Ica med ketchup till.

Annars har jag idag letat igen mina gamla skolkritor från typ ettan! I samma ask också! Superfint. Hade tillochmed en guldig och en silvrig. Men till saken. Jag färglade min perspektivteckning riktigt fint med kritorna. Så den är najsig nu. Hade egentligen tänkt börja med min bilduppgift. Men det blev som de brukar. Inte något av det.

Ikväll blire lugna lungan. Måste bara ut med hunden först för att jag så dumt lovat det. Jobbigt. Fast det är ju bara de första tio metrarna som är jobbiga, och de tio sista. Då vill man bara in. Blir att dra på sig stickade mössan och tjockaste jackan. Sen bara att hoppas att Jolin bajsar nånstans där hon får bajsa och jag slipper ta upp den varma rykande avföringen!

Snart är det stallet och hästarnaaaa. Längtar faktiskt. Och jag är en sucker. Förtrollande förtjust i de nya Häst&Ponny spelet Ridskolan. Alltså riktigt nördigt förtjust. Jag vill bara ha det. Även fast det är från tre år. JAG VILL!


Nej, nu toaletten. Sen hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0