Where did you read my story

Jag får inte heller handla med kortet, bara kontanta pengar.
En parentes till det inlägget då jag skrev om pengar. Ja, men iallafall. Dagen har varit givande. Dumma Gunnar hade fel och jag gottade mig i hans skam. Får se om jag ska träna ikväll. Jag tror inte det blir något, alltså med Lovisas lag. Utan jag tränar med dom imorgon istället. Så får det bli. Ikväll blire lugna lungna och jag ska bara äta rostade mackor och oboy utan nåra som helst bekymmer. Love it.

Sen är det ju snart höstlov då som vi alla vet. Och vad fanken ska jag göra då? Jag har inget att göra. Varje lov vet jag exakt vad jag ska göra! Vara med Marcus. Men nu är inte han ledig så jag har ingen att vara med, inget att göra. Jo, det har jag ju faktiskt. Men det känns som så konstigt. För alla mina lov är jag med Marcus. Och så kommer ett utan honom. Hur ska jag klara det?


Imorgon är det Ugly Betty. TAGGA!!


Kommentarer
Postat av: karroooooo

ÖJJ,, vi styr upp nåt på lovet? =D

2007-10-22 @ 21:57:34
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0