Stövletter

http://www.youtube.com/watch?v=-G0gp0fM_KI

Alltså...
Ibland undrar man ju hur smarta 91or är? Se bara på Viktor, han limmade fast sin sko i golvet. HAHAHA
Det var en av de roligaste dagarna.
Idag var också en bra dag, fast vi dissa Lovisa för hon var i grupp ett. Så vi lämna henne hela tiden, men som kompensation har jag lovat att träna med henne idag.

Nervösösösöst.

Sen hade jag verkligen inte tänkt gå ut med Jolin idag. Jag hade verkligen verkligen verkligen(!) inte tänkt det! Det var så skönt att ligga på soffan och halvsova vilket jag gjort hela dagen sådär.
Men nej, när jag gick upp från soffan vid tjugo över tre för att lämna min disk hade pappa fortfarande inte kommit hem och jag hade världens dåligaste samvete bara för det. Och Jolin med sina ögon tittade och gnällde och busade bara för att jag skulle få ännu sämre samvete.
Så det slutade upp med långkallsonger, stövlar och vindjacka.

Nej, nu ska jag byta om for innebandyyyyy!
Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0