Somewhere on a desert highway

Hello!
Ikväll har jag skrattat åt Spiderpig, sovit framför Vilddjuren i soffan med mamma och Jennie och varit ute med Jolin. En mycket behövlig promenad efter allt jag ätit idag.
Fikabuffé på Stigs med Lovisa och Malin, himla roligt och himla mycket fika. Trodde jag skulle sprängas. Chokladbollar i mängder, arraksboll, bulle, chokladmuffins, en macka! Ibland förvånas jag över hur mycket skit jag rymmer i magen och hur lite mat jag rymmer.
Men inte slutade jag där med magen full av skit, istället åt jag godis och chips som mamma köpt. Så nu känner jag mig som en uppstoppad rispuff ungefär.

Lovisa fick ju väldigt roligt och försökte tvinga Malin att ta en snus av Lovisas egengjorda. Haha, det var så kul.
image100
Kolla bara så fin hon är med bajs mellan tänderna!! Killen bakanför skämta förresten med mig innan om att ta kort på mig. Himla kul. (Hon är bäst förresten!)

Idag blev jag också så förbannad. Så himla arg att jag nästan hade kunnat börja gråta. Skällde ut några i klassen bara för att dom beter sig som dagisbarn. Stackars Olle. Världens finaste lärare typ, han blev jätteupprörd och bara gick.
Näe, vissa tar faktiskt åt sig. Så då brann det av.
Men nu är jag glad igen!

Så imorgon ska jag på stan med mummie! Gjorde världens blunder på H&Ms hemsida då jag skulle trycka lite och kolla om man kunde ta bort det man beställt OCH JA, det kunde man. Så byebye 10% och att slippa betala frakt. Nej, istället så måste jag ju om jag ska beställa den betala både frakt och hela kostnaden för koftan. Dumma jag. Så idag då hade jag fått tips av Magda att den fanns på H&M i stan. Så efter Stigges sprang jag typ dit och letade igenom och fann dom. Men tyvärr ingen medium. Så jag har hemma en large och funderar på om jag ska ha kvar den eller inte. Som tur är har jag väl ungefär en vecka på mig att bestämma mig!

3 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0