Snape snape

Sitter här och nördar. Har fortfarande inte gjort fysiken eller historian. Men det gör inget, inte historian iallafall. Får väl ta någon av mina väldigt korta dagar att göra fysiken på... Eller kanske imorgon kväll blir bra. Det vet man inte. Ja, men söndagar, det är min dag. Det är den dagen på veckan jag gör mest viktiga saker. Den dagen jag städar noggrannast, gör allt som har med skolan att göra och bara gottar mig. Är som lite smått uttråkad hela dagen.
Är ju inte direkt något bra på tv så man kan som inte sätta sig och titta på tv sådär mitt på dagen. Nejnej, utan det blir mest att jag gör något vettigare.

Var då ute och promenerade ikväll också, dock utan hunden för hon var halt, lilla hjärtat. Gick en sväng förbi stallet. Hälsade på Felix och Akke, de bästa. Himla najs, längtar redan till nästa vecka!!
Jag är värsta hästnörden egentligen, fast sådär smygit så ingen märker.



Han är förresten typ inte ful?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0