Princess on the steeple and all the pretty people

Sitter här med väldigt ont i halsen. Det svider och har sig. Hoppas jag blir hes. Det är det roligaste med att vara sjuk. Sen hoppas ju en liten del av mig att jag blir sjuk så jag får vara hemma. Men ändå inte. Det är så roligt att gå i skolan nu. Även fast det var det förut med så kan det aldrig bli bättre än det är nu.

Mamma var även gullig och letade fram ett nässpray åt mig. Det var himla snällt. Har pratat med Marcus i kanske 4 minuter idag. Vet inte varför, blidde inte bara mer. Och jag kan inte direkt säga att jag saknar det... hemskt men sant...

Fick även en matta av min mamma idag. Snälla mamma. Den är från Rusta och supernajs! Ska nog firra ett foto av den och lägga in den. Påminn mig!

Nej, ska prata klart med Lovisa, bestämma när jag ska vakna imorgon och sen sova.
Måste ju ringa tandregleringen imorgon om mina tänder som flyttat sig så mycket sen jag hade tandställning. Mamma är nog orolig att dom ska bli som dom var förut. Det är jag med. Eller, de kommer dom nog inte bli. Dom kommer kanske bli som farfars, det oroar mamma. Så jag ska alltså ringa dit och säga: Hej, mina tänder flyttar på sig kan jag inte få en nattandställning?" (stavas det med två eller tre t?)


Jag ska ju vara glad att jag inte har såna gaddar iallafall......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0