Oh, my gosh, I cannot be bothered with this.

Herregud säger jag bara! Idag har varit en väldigt... långsam dag. Vaknade vid tio. Hann med att bädda rent i sängen, så himla mysigt jag längtar tills jag får gå och lägga mig. Sen har jag även hunnit duktigdammsuga. Det innebär att man ligger ner på golvet och dammsugar varenda liten vrå längst in under sängen. Så nu är det fräscht här inne.
Var ute och gick en snabbis också, kände fört sen gårdagens svullo. Så kom mamma och pappa hem från hundträningen och det blev som planerat att jag och mamma åkte in på stan. Hittade ju såklart en kofta då. En svart från Lindex. Skitfin. Mamma köpte av mig den andra. Får se om hon behåller den.
Sen har jag och mamma sprungit ut med Jolin nu idag då.
Ikväll blire Magdaaaa!!

Imorgon undrar jag om jag ska till mormor eller inte. Då måste jag stiga upp extra tidigt, sen vet jag inte om jag hinner se Idol där heller. Jag skulle ju så gärna vilja se Daniels framträdande igår. Men jag vill ju nästan träffa mormor mer!
Vi får se hur det blir, jag ska nog bestämma mig senare.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0