No limits!!

Himla kul. Nu ska jag lägga ut en bild på mina roliga klasskamrater!!
image99

Tränade idag då. Gick ändå bra. Sen cyklade jag till Lina och kika in hennes mammas butik. Det var ball. Sen tittade vi i hennes fotoalbum så himla kul. Ibland önskar jag att jag var lika kreativ som henne.
Sen cyklade vi till Kåffein och träffade Emmy, Amanda och Hanna. Så himla roligt det var. Har inte träffat Hanna sen jag slutade nian! TVÅ ÅR SEN TYP!
Det var himla najs.

Maskerad, måste hitta på värsta outfiten.
Help me!

Sen imorgon... DÅ JÄVLAR BLIR DET FIKA PÅ STIGGES MED LOVISA OCH MALIN! Så jävla gött! 65 kronor och man får fika. No limits liksom! Jag ska trycka till jag är lika stor som jag vet inte vad. En god bagare typ. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0