Munnen säger ja, samvetet säger nej

Sjuk kille på tv. Fick sig igenom tre tennisracketar typ. Spännande. Annars har dagen idag varit innehållsrik
Vi fick bra span på Ville som klippt sig. Började jobba med pärlorna, insåg att jag vill starta ett eget företag. Hemligt än så länge. Vill ju inte direkt att nån ska sno min ide...
Men jag kan säga att det är det bästa jag kommit på sen jag föddes!

HAHAHA nu är det en kille som ska sparka sig själv i huvudet. Töntigt. Han hade inte en sån snygg skjorta. Men det tar säkert ont, han sparkar burkar och ägg och ballonger. Men det är fortfarande inget mot killen som hoppade hopprep med tre tjejer klängande på sig!

Nej, jag har tappat tråden om vad jag egentligen ville komma till idag. Men jag fångade upp den. Idag när jag var på Ica lyckades jag, emot alla odds stå emot mammas inbjudande köp till en godispåse fylld med de nya Maxigodiset. Ååh, jag ångrar mig. Intalade mig att det skulle bli godare med en nästan för nyttigt brun macka som mest smakar dåligt istället för en god jordgubbe eller en god vit fluffig sockerbit. Jag ångrar mig.

Sen gick jag inte heller ut och gick. Det kan jag också få himla dåligt samvete för. Vet inte varför. Jag vet att jag egentligen inte borde vara ute så mycket som jag är, eller så mycket är jag inte ute. Men tanken på att inte ha varit ute är skrämmande. Igår tänkte jag verkligen "Idag ska jag inte gå ut med Jolin, ikväll ska jag bara ligga och slappa". Ändå vaknade jag upp av att höra mig själv säga "Men jag kan gå ut med Jolin ikväll". Så de var bara att dra på sig långkallsonger och regnkläder.

Men livet lockar!
image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0