Kliar det?

Idag vaknade jag tio. Förvånande faktiskt med tanke på att jag somnade halv tre! Sovde en halvtimma längre än jag brukar. Har världens halsont, men är faktiskt inte snuvig idag.
Det snöar.
Ja, du hörde. Det snöar.
Om snön stannar kvar gillar jag det. Om inte, kan den lika gärna skippa att komma.

Jag ska även säga att idag kanske mamma ska köpa nya skor åt mig, om hon ska in på stan och köpa sina nya skor vill säga. Har även städat ur garderoben (igen!). Nu ska jag ut med mamma och hunden i det tre grader varma klimatet.
Förresten, jag undrar när man säger att det är vinter? När blir det vinter?
För mig är det när snön täcker hela marken med ett vitt fluffigt täcke. Vad är det för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0