I wish you'd hold my hand when I was upset

Imorgon, då är det två år sen vi sågs för första gången. Ändå känner jag inte likadant. Jag känner inte den pirrande känslan längre. Men jag vet att den finns. Jag vet att den finns gömd, kom och ta fram den...

Idag har dagen gått fort. Lyckades segsova mig fram till elva. Gick ut med Jolin vid tolv och åt sen mormors våfflor till lunch. Himla gott. Jobbade med historian till fyra sen. Jobbigt. Är fortfarande inte klar. Men är då klarare än jag var när jag började. Insåg att det blir bäst med en PowerPoint presentation.
Får se till att göra den klar imorgon så jag är klar med allt och bara kan slappa resten av lovet.

Första dagen har varit skön. Vädret var dåligt, lite synd faktiskt. Hade väl hoppats på finvädret på lovet.
Ikväll ska jag fika med tjejorna. Imorgon är det kanske reunion med gänget  från mellanstadiet. Minus tre stycken troligtvis. Kanske fyra. Så vi blir inte så många i slutet. Men det är ju bättre än ingen.
Det kommer bli kul.

Förhoppningsvis så ska jag väl få träffa Lovisa och Magda i veckan också. Magda som hälsade på mig i lördags. Det var himla najs. Vi tryckte ju i oss två påsar popcorn hahaha det var ändå gott. Kanske träna imorgon med. Ska prata lite med Lollo (hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0