I know that living with you baby was sometimes hard

Just nu är jag jättekissnödig så jag sitter bara och tänker på kiss typ. Men jag ska försöka få ihop något vettigt.
Igår, då träffade jag yx-Per på mitt kvarter.
Vi i min familj kallar honom så för att han högg sig i benet en gång. Vi kallar han även buss-Per eller jägar-Per. Anledningen till alla dessa nanm är för att det finns en till Per på vårt kvarter.
Ja, men för att komma till saken skrämde han ju då upp mig med att säga att i skogen bakom mitt hus (som jag varenda dag går med min hund) där går även en björnhona med två ungar. Roligt!!!!!!!! Så när jag gick där idag tänkte jag bara på att inte tänka på björnar för att dm inte skulle dras till mig eller något.

Sen hade jag ju värsta grejen att berätta som jag såklart glömde..... ÅÅH hur kunde jag.
Jag återkommer!!

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0