I aint lookin for you to feel like me

Av min "Att göra idag lista" har jag lyckas med att göra klart några av dom. Har träffat Isabell!!! (<3) och sen har jag innan det dammsugat och gjort klart Naturkunskapen. Nu har jag bara två saker kvar. Fysiken och Historian. Fast historian ska ju vara klar efter lovet så den är ju inte så brådis, men fysiken ska vara klar på fredag. Så den måste jag försöka hinna med idag.

Och jag som hade tänkt att det här skulle bli min nyttiga dag. Titta vart den slutade.
Det blev en halv chokladkaka, massa fika hos farmorochfarfar och sen som grädden på moset ett miniskrov från Frasses. Jag mår väldigt illa och känner mig som en fet, äcklig noshörning. Men jag kan ju säga att jag faktiskt hade rågbröd och juice istället för dricka och vitt bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0