Do you think that i?ve changed

Tisdagen har jag klarat bra. Vaknade imorse med en känsla av att jag verkligen skulle sjukskriva mig efter halva dagen. Men jag klarade det och gick hela dagen i skolan. Det känns som en duktig bedrift av mig. Jag som var borta massor förra året. Nu har jag bara varit borta två gånger. Jag är som en ny människa. Året i Umeå behövde jag, jag behövde det för att växa, för att bli säker i mig själv. Så nu mår jag fina firren.
Klart det mörka kommer tillbaka ibland, men nu är jag stark nog att stå emot.

Sen är jag så himla less på Labyrint. Dom visar det alltid på fyran. Hela tiden! VARENDA KVÄLL! Kan inte människor bara ta reda på då den äkta reprisen är och inte missa den så dom slipper sända samma avsnitt tusen gånger ungefär?
Näe, det är bara dåligt på tv nuförtiden!

Ikväll har jag då gjort Naturen istället för att träna innebandy. Tråkigt, men sant. Och Ugly Betty var inte lika bra som jag trodde. Fast Amanda rockar fortfarande. Hon är ju bäst i hela serien.

Hittade också ett par skor idag på stan! WIHO!! Men som vanligt då tog jag ju fel storlek. En för stor. Även fast den är rätt så är den för stor om den ska gå ut sig. Så jag hoppas på gud att det andra paret finns kvar. Fanns nämligen bara två kvar och jag tog ett av de så nu är det liksom bara den mindre storleken kvar. Jag hoppas!!
Gode gud, låt skorna vara kvar.
Det skulle betyda guld för skorna är verkligen fina. Annars får jag väl ha dom ändå. Även fast dom glappar och har sig.

Jaja, nu ska jag sitta lite vid datorn. Sen ska jag skriva Naturen, läsa lite ur min lånade bok och sova!

Har gjort en lista över alla aktiviteter imorgon. Ja, finns inte tid för något annat. Måste ju hinna ut med hunden innan halv tolv så jag hinner göra mig klar innan jag måste åka med bussen till stan. Det kommer bli stressigt. Men jag grejar det. Nu har jag ju iallafall en plan!!

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0