You're holding on to every little thing so tightly

Egentligen har jag inte tid att sitta här. Egentligen borde jag ligga i sängen och sova. Alltså egentligen egentligen. Men just nu gäller mitt egentligen Lovisa och hennes besatthet av skolkatalogen. Okej, hon kanske inte är besatt. Det är vi nog båda, av olika skäl...
Men iallafall, vi ska se om vi har något mer gemensamt än bara det mesta i världen?

Har förövrigt kollat upp tiden i stallet.
11:00-12:30. Najs, då hinner jag ju precis till skolan ska försöka få med mig Lovisa också, vill som inte fara och titta själv.

Och Egentligen2 borde jag sova. Imorgon ska jag nämligen till körskolan, och köra bil! Då får jag inte vara trött och okoncentrerad så jag krockar eller något.
Det skulle vara döden. Jag är så himla nervis fast ändå inte. Det känns inte, men jag kan bara tänka mig hur det kommer vara imorgon. Och jag kan dragläget, jag kan! 

Idag var även Lovisa lite irriterad på mig för att jag pratade fort och mycket. HAHA jag fattar typ inte själv hur mycket jag pratade. Konstant?
Ja, jag skulle nog också tyckt det varit lite jobbigt. Tur att jag och Lovisa är öppna med varandra så vi kan prata om de där utan att bli sårade!

Sen är jag lite ledsen. Jag har insett att istället för att slösa mina sista tvåhundrakronor den här månaden på ett kontantkort som jag tänkt så får jag istället nöja mig med en ny bh.
Det är ju iochförsig inte fy och skam. Men vad tråkigt i jämförelse med gratis sms. Fast bhn kan jag ju ha längre.

Näe, nu ska jag kolla klart i skolkatalogen, sen ska jag oroa mig för imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0