You talk so sweet until the going gets tough

Echo
Mike
Echo
Lima
India
Echo

Det där är mitt namn på nått mystiskt radiospråk. Det har Marcus lärt mig!
Så nu vet alla det.

Annars ikväll åkte jag ju då till Lovisa som tidigare nämt. Hon är bara för kul. Det började med att jag kom och vi gick direkt till Coop. Lovisa, Malin och jag. Vi skyndade oss ganska bra för Malin kände sig stressad eftersom hon skulle hem vid tio och sova för hon ska jobba imorgon. Men iallafall så handlade jag godis.
Även fast jag var i det minsta behovet av det efter en svullodag hos mormor med muffins, sockerkaka, bullar, gifflar, mackor och pepparkakor.

Japp, men med en godispåse gick vi då hem till Lovisa igen och parkerade framför tvn där vi först såg SvenssonSvensson och sen lite av Babben&co. Bara Paulo Roberto. Sen satte vi på Fucking Åmål, så jäkla bäst!
Synd att bilden var sämst. Eller kassetten kanske man ska säga. Bilden var vitare än vitast. Den var vit som snö. Det såg mest ut som att Agnes och Elin och Jessica och Johan och Markus och Camilla medflera var i himlen.
Så jag ska önska mig filmen i julklapp, även fast jag har den hemma.
Den är ju ändå kult.

Sen måste jag bara berätta om då vi pratade med turken. HAHAHAH eller pratade och pratade. Lovisa stod först och pratade med högtalaren. Och sen satte turken på musik och då säger Lovisa "Party party!" och börjar dansa. HAHAHAHAHA om man inte var där fattar man inte hur kul det såg ut.
Sen var vi lite mer med hennes lillasyster som är längre än både mig och Lovisa.

Nu ska jag titta på tv eller göra nått annat.
Prata med Lovisa typ?
HEJDÅ!!

image146
Spana in Olle där bak!! Tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0