You know the pictures we used to paint on the outside

Hej, borde egentligen sova vid det här laget. Imorgon har jag ännu en gång lovat att gå ut med Jolin på morgonen. Egentligen ångrar jag mig redan. För jag vet att jag kommer bli otroligt trött och grinig. Slutar förhållandevis tidigt imorgon. Sovmorgon till tio över tio, slutar tio över två. Har två lektioner, så jag ska väl inte klaga. Men iallafall. Det kommer bli skönt. Hoppas bara att mamma kan få goda hjärtat och vänta på mig tills jag slutar så jag får bila med henne hem.

Ikväll har jag inte gjort något av värde. Tränade, kom hem, duschade, satte mig framför tvn och har suttit där tills klockan tio då jag satte mig här.

Mitt liv är något så tråkigt. Har inte ens tagit mig tid att titta på fysikläxan. Nae, Lovisa viskade i mitt öra att vi redan gjort den. Så då litar jag på henne.

Nae, nu äre Survivor på tv. Måste se det. Hejar på Rudy, den gamle militären. Han rockar.


Imorgon ska vi göra mat hos Hanna. De gamla gänget. Ska bli myspys. Hoppas bara att vi inte spelar Twister, för de suger jag verkligen på!

image151

Hittade förresten en fin bild på min älskade mamma (L)
image152

Bästast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0