Won't let me go so I'm holding on this way

Käken smärtar sönder. Vad är det för fel på den. Igår vid middagen var den ändå okej, och imorse vid frukosten. Men då jag till lunch skulle ta mig en hårdmacka med kaviar på så kunde jag inte tugga. Det tog bara stopp. Och nu tar det ont varje gång jag biter ihop. Fortsätter detta så går jag till skolsyster bums jag kommer till skolan nästa vecka. Men förhoppningsvis så går detta över i helgen.

Helgen som förmodligen kommer innebära min första innebandymatch på tusen år?! Mot serieledarna?!?! VAD ÄR DETTA?! Jag kommer säkert förstöra allt. 10-0 till dom efter att jag spelat center. Jag är helt värdelös! Jag kan inte teka, inte dribbla och har absolut ingen aning om hur jag ska springa överallt.
Nej, jag är inte det minsta orolig. .. ..

På tal om ingenting, nagellacket, som jag så glatt tog på mig igår blev inte lika glatt borttaget. Svordomar, kastade bomullstussar och alldeles röda fingrar. Mamma satt och pedagogiskt försökte berätta för mig hur jag skulle göra. Det slutade med att hon satt och tog bort det från mina fingrar.
Tack mummiiiie!! <3
Funderar på att göra det igen, lite mer noggrant och då jag har mer tid. Typ ikväll, efter träningen!
Det var ju ändå rätt hett.

Och idag åkte jag hem från skolan bara för att jag var så jäkla trött. Satt och halvsov sista halvtimmen på fysiken. Jag orkade bara inte ta mig till Kaplan, ha lektion, äta på mindre än 20 minuter (inte ens säkert att man fått maten på tjugo minuter!!!) och åka buss in till stan för att ta den som går hem till mig. Det kändes jobbigt, så jag gick in till stan från Balder och åkte hem. Somnade självklart på bussen, kände att en gubbe tittade lite på mig, skitsamma. Jag är cool ändå!!!

Nej, så då jag kom hem så blev det att koka kroppkakor, plugga på Naturen och sova lite. Hann sova i tjugofem minuter innan mamma kom och väckte mig då vi skulle ut och gå.
Tacka gud för det, annars hade jag nog sovit fortfarande.
Så nu ska jag plugga ännu mer och passa på att spela lite Sims, är som lite smått sugen!

Känner att jag lätt har dagens snyggaste outfit. Cykelbyxor, långkallsonger, dunsockar och världens största tjocktröja. Love it.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0