To catch my breath some place far away

Hatar måndagar. Just för att vi har verkstadsteknik med Gunnar. Finns det någon jag hatar mer?
Jag tvivlar.
Idag var han ändå snäll, hade till och med gjort sig besväret att för första gången ta på sig hela munderingen med verstadskläder.
Men jag hatar honom fortfarande. Han är en äcklig och elak person.

Som då han tog mig runt midjan då han skulle gå förbi mig. Jag och Lovisa tittar chockat på varandra varpå jag börjar sjunga "Touch me, touch me. I wanna feel your body. Your heartbeat next to mine" eller någe liknande. Då vänder han sig om och tittar på mig och säger "Förlåt att jag tog i dig utan att fråga" med sin alla pedofiliska röst och blick.
DÖÖÖ GUNNAR DÖ!!!!!!!!!

En jag däremot gillar är Olle. Olle rockar!
image148

Nej, nu har jag mycket att stå i. Jag ska till en början byta om till träningskläder sen åka och träna sen måste jag gå till farmor och farfar. Jag kommer förövrigt aldrig hitta dit, men okej! Skitroligt. Jag kommer väl bli rånad och våldtagen av nån cool snubbe på Atorp.
Och i skolan är det inte så mycket för tillfället. Även fast det känns så.

Sen jag började skolan i stan så känns det som att jag har så mycket att göra. Jag tränar, är med kompisar, tränar lite till är lite till med kompisar. Det är så mycket på fritiden som jag annars ALDRIG skulle orkat med.
Men jag är lycklig.

Lånade två böcker på skolbibblan idag. Berts befrielse och Halva sanningen. Tror den sistnämnde har chanser att vara en riktig klippa. Bert lånade jag mest för att jag fick suget av att läsa den. 
I historian ska vi göra som en tidning. Wippi. Nej, inte så. Men jag hamnade i en bra grupp iallafall. Känns ju lungan.

BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0